مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: واحدی به نام "بهتک" که در زمینه تولید فرآورده‌های گوشتی در استان فعال باشد وجود ندارد و تصاویر و اخبار منتشر شده مربوط به کشور چین است.

تکذیب استاندارد خراسان رضوی:کارخانه فرآورده گوشتی به نام‌ به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علیرضا جمیع با رد شایعات مربوط به استفاده از گوشت سگ در یکی از واحدهای تولید سوسیس و کالباس در مشهد افزود:واحدی به نام بهتک که در زمینه تولید فرآورده‌های گوشتی در استان فعال باشد وجود ندارد و تصاویر و اخبار منتشر شده در این زمینه کذب است.
مدیرکل استاندارد خراسان رضوی بیان کرد
: این تصاویر مربوط به یکی از واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی در کشور چین است که مردم آن سرزمین از گوشت تمام حیوانات برای تغذیه استفاده می‌کنند.
جمیع انتشار شایعاتی از این دست در فضای مجازی را توطئه برخی از سوء استفاده گران دانست و تصریح کرد: تاکنون در تمام بازدیدهایی که توسط اداره کل استاندارد خراسان رضوی از واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی به عمل آمده، تخلفی مبنی بر استفاده از گوشت حیوانات متفرقه برای تولید سوسیس و کالباس مشاهده نشده است
.
انتهای پیام
//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۲۰:۳۳ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
سلام یادم که اقای قالیباف گفتند، مشکلی نداره، تازه املاحش هم غنی و خوبه ،....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
سلام مدیران کشور فکری به حال سبزی ها ومیوهایی که در اطراف تهرانومشهد با اب فاضلاب ابیاری میشون بکنند ملت همه دارن سرطان میگیرند
آخرین اخبار