معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های سرمایه گذاری در مشهد و دیگر شهر های خراسان رضوی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ضرورت فعال سازی ظرفیت های سرمایه گذاری در خراسان رضوی خراسان رضوی، محمد مهدی مروج الشریعه در دیدار با رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: توان خوبی برای سرمایه گذاری در شهر مشهد و دیگر شهرها وجود دارد که سازمان نظام مهندسی می تواند با تشویق سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی و ایجاد فرصت های شغلی بازار کار را برای مهندسان مهیا و رونق صنعت ساختمان را فراهم سازد.
وی افزود: رفتارهای متولیان باید بگونه ‌ای باشد که برای دریافت مجوزهای قانونی از جمله پروانه های ساختمان و اجرای پروژه های ساختمانی از سرگردانی و رفت و آمدهای زائد و بی جهت مردم کاسته شود و کارها در بخش های مختلف اداری و اجرایی با رضایت مندی ارباب رجوع انجام پذیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به قانون سال 1346شهرداری ‌ها اظهار کرد: سه اصل ایجاد رفاه، اداره شهر و رضایت مندی که در قانون اولیه شهرداری ها مورد تاکید قرار گرفته بود در شرایط فعلی کم رنگ شده است.
مروج الشریعه گفت: در سالهای اخیر توجه ویژه ای به مقاوم سازی، زیبا سازی، عمران و بناهای شهری و روستایی شده و مهندسین بر اجرای پروژه ها به خوبی نظارت می کنند.
وی افزود: شوراهای اسلامی شهرها و شهرداریهای استان نیز باید همکاری مشترک و موثر با سازمان نظام مهندسی در خدمت رسانی به مردم به ویژه سازندگان ساختمان داشته باشند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی نیز گفت: با توجه به نام گذاری امسال به سال 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' این سازمان در زمینه رفع بیکاری، حل مشکل رکود ساخت و ساز و تقویت تولید داخل در بخش صنعت ساختمان برنامه ریزی خواهد کرد.
علی سیفی افزود: سبک سازی، روان سازی، اخلاق حرفه ای و رضایت مندی مردم سرلوحه کار این سازمان در سال جاری می باشد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی 32 هزار مهندس در هفت رشته ساختمانی دارد.

انتهای پیام//




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.