مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: در صورت تاخیر در جواب فیفا مبنی بر پرداخت طلب توزی به طور حتم با تامین بودجه پول این بازیکن را پرداخت خواهیم کرد.

مسئولان استقلال طلب توزی را تامین می‌کنندبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اینکه فیفا اعلام داشته است طلب توزی را به این بازیکن پرداخت نمی کند و فدراسیون فوتبال ابیران پس از دریافت حق بازیکنان استقلال از حضور در جام جهانی می تواند آن را در اختیار باشگاه مربوطه قرار دهد این روزها مطرح می شود.


بهرام افشارزاده، مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص طلب توزی بازیکن خارجی به خبرنگار ما گفت: در هر صورت با پیگیری‌های لازم در نظر داشتیم از طریق فدراسیون فوتبال و سهم باشگاه استقلال در جام جهانی مبلغ مطالبات توزی را پرداخت کنیم و در این زمینه مکاتبات و اقدامات لازم صورت گرفته است اما اگر نامه فیفا در مورد پرداخت مطالبات توزی دیر به دست ما برسد و یا با این درخواست موافقت نشود، به طور حتم از هیچ کوششی برای تامین مبلغ و پرداخت طلب توزی دریغ نخواهیم کرد و نمی‌گذاریم امتیازی از استقلال کسر شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: هر زمان نیاز به رفع مشکل باشد به طور حتم دست به کار خواهیم شد و هیچ گونه مشکلی در پرداخت مطالبات این بازیکن وجود ندارد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار