مرکز آموزش های تخصصی میدانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی میزبان مانور "آمادگی در برابر حوادث " توسط تیم توانا بود، مانوری که از سوی جمعی از بانوان کارمند ادارات استان مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، این مانور با شرکت 33 نفر از اعضای تیم توانا هلال احمر استان و در قالب گروه های امدادونجات، آوار، اسکان، تغذیه و حمایت روانی برگزار شد.
معاون امدادونجات هلال احمرخراسان رضوی گفت: تیم توانا متشکل از خواهران و با هدف کمک به خانم ها در برابر حوادث فعالیت می کند.
اسماعیل بهمن آبادی افزود: تیم توانا از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده و در برنامه های آوار، اسکان، جاده، حمایت روانی به کار گرفته می شوند ضمن اینکه آموزش های عمومی و تخصصی را فرا گرفته و امروز در قالب گروه های تخصصی مشغول خدمت هستند.
رئیس مرکز آموزش های تخصصی میدانی هم گفت: این مانور با شرکت 33 نفر اعضای تیم توانا برگزار شده و برای آنها کد3 مربی گری نیز برگزار می شود.
مریم یوسفی افزود: با توجه به اهمیت آشنایی اقشار مختلف جامعه با نقش و جایگاه هلال احمر به ویژه آشنایی با تیم های توانا، در این مانور 50 نفر از بانوان کارمند ادارات، سازمان ها و نهادهای استان و مشهد بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با نحوه امدادونجات، آوار، اسکان و ... آشنا شدند.
شایان ذکر است این مانور توسط معاونت امدادونجات و دفتر امور بانوان هلال احمر استان برگزار شد.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار