شبکه رادیویی جوان با آغاز سال 95 برنامه رادیویی «چشمم بازه» را جایگزین «ورزش، رادیو، صبحانه» کرد.

حامد مرادیان تهیه‌کننده برنامه رادیویی «چشمم بازه» درباره جزئیات و جایگزین‌شدن این برنامه رادیویی به جای برنامه «ورزش، رادیو، صبحانه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این برنامه رادیویی با ساختاری نمایشی در قالب یک برنامه صبحگاهی با موضوعیت یک برنامه طنز روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

وی ادامه داد: «چشمم بازه» با دو نگاه مثبت و منفی به مسائل اجتماعی و ورزشی می‌پردازد.

مرادیان در خصوص بخش‌های مختلف برنامه «چشمم بازه» بیان کرد: این برنامه با ریتمی تند و فکاهی با بخش‌هایی چون «سرمقاله»، «پایان نامه»، «چشمم بسته است»، «چشمم بازه» و همچنین موسیقی ارائه داده می‌شود.

وی به همکاری دیگر عوامل برنامه رادیویی «چشمم بازه» اشاره کرد و گفت: در بخش هایی چون «سرمقاله» و «پایان نامه» خود من در نقش یک استاد دانشگاه و محقق هر روز صبح توضیحاتی را در خصوص یک موضوع ارائه می‌دهم و همچنین در ادامه برنامه حمید پارسا حضور دارد که با نگاهی منفی در بخش «چشمم بسته است» به تمام موضوعات و اتفاقات بدبین است و در مقابل آن امیر عضد با خوش‌بینی تمام رخدادها را با نگاه مثبت وارونه می‌کند و همه چیز را در قسمت «چشمم بازه» خوب می‌بیند.

مرادیان در ادامه درباره بخش ساخت موسیقی در «چشمم بازه» اظهار داشت: امیر عضد و حمید پارسا دو نفری هستند که در پایه‌های سنتی و رپ به صورت ترکیبی شعرهایی را که خودشان نوشته اند، می‌خوانند.

تهیه کننده برنامه «چشمم بازه» در پایان عنوان کرد: این برنامه رادیویی هر روز از ساعت 6 و 10 دقیقه تا 6 و 30 دقیقه صبح با همکاری حمید پارسا و امیر عضد پخش می‌شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.