فرزند مرحوم فرج‌الله سلحشور گفت: بر اساس برخی اخبار فیلم یوسف پیامبر در برخی کشورهای خارجی به بازپخش بیستم رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام بصیر سلحشور در همایش هنرمندان بسیجی که به منظور نکوداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید آوینی در تالار شهید آوینی قم برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پدرش در سینمای انقلاب اسلامی در خصوص فعالیت‌های هنر در عصر حاضر گفت: هنرهای نمایشی دینی اگر خوب ساخته و پرداخته شود رقیب بزرگی در مقابل سینمای هالیوود خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دنیای استکبار تمام توان خود را به‌کار گرفته تا از هر طریقی شده جوامع بشری را از هویت ارزشمند و اصلی خود دور کرده و فرهنگ پوچ غربی را جایگزین آن کند.

فرزند مرحوم فرج‌الله سلحشور افزود: با وجود این صحنه آرایی‌هایی که دشمن برای بی هویت ساختن جوامع به ویژه جامعه مسلمین کرده است مهم‌ترین رسالت هنرمندان فعالیت در راستای ترویج فرهنگ اصیل ملی و دینی و آشنا کردن هرچه بهتر و بیشتر مردم با سبک زندگی اخلاقی با تولید آثار جذاب است.

وی در ادامه کیفیت بالا و واقعی و عبرت آموز بودن آثار هنری تولیدی را از مهمترین عوامل جذابیت آثار هنری دانست.

سلحشور در ادامه با اشاره به تأثیرگذار بودن آثار مرحوم فرج‌الله سلحشور در سطح جهانی بیان کرد: پدرم بر این باور بود که اثر هنری ارتباط تنگاتنگی با خالق آن اثر دارد و هر چه خالق یک اثر هنری خودساخته‌تر باشد آن اثر در بین مردم مؤثرتر و محبوب‌تر واقع خواهد شد.

وی افزود: پدرم غالبا نوشتن فیلم‌نامه‌هایش را در هنگام سحر و بین الطلوعین انجام می‌داد.

سلحشور تصریح کرد: بر اساس اخباری که به ما رسیده است برخی از آثار پدرم نظیر یوسف پیامبر در برخی کشورها به دلیل تقاضای بینندگان به باز پخش بیستم نیز رسیده است.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی شهادت را بهترین و بالاترین هدیه هنرمندان از جانب خداوند دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار