معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان؛ سال 95 باید برای دستاوردهای بیشتر تلاشمان را مضاعف نماییم تا زمینه پیشرفت جوانان در حوزه های مختلف فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در نشستی که صبح یکشنبه 22 فروردین با حضور طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از کارشناسان این حوزه برگزار شد، برنامه های اجرایی حوزه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در سال جدید مورد بررسی قرار گرفت.

مازارزاده گفت: همانطور که مقام معظم رهبری سال 95 را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند در حوزه جوانان نیز باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که در این حوزه نیز شعار سال را به تحقق برسانیم.

وی همچنین از واحدهای خود خواست برنامه ریزی دقیقی در خصوص برنامه های مختلف داشته و بر اجرایی شدن هرچه بهتر برنامه ها به صورت ویژه  اقدام کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در بحث جوانان همه دستگاه های اجرایی استان باید زمینه رشد و شکوفایی جوانان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیرو را فراهم کنند که این مهم را حوزه جوانان باید مدیریت و پل ارتباطی مناسبی برای این موضوع باشد.

شایان به ذکر است: در این نشست سرپرستان حوزه های مختلف برنامه های خود را جهت اجرایی شدن در سال 95 ارائه و راهکارهای مناسبی برای بهتر انجام شدن آن ارائه کردند.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: شعار سال ، ورزش ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.