فولاد كه از هفته٢٩با حضور مجيد باقرنيا بر راس كادر فنى خود جانى دوباره گرفته است اين هفته ميتواند با شكست مس مدعى خود را از منطقه سقوط جدا كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ براى اين بازى مجيد باقرنيا روى دروازه بان آماده اش يعنى ميكائيل ايمن تراج و حميد غلامى مهاجم زهر دارش حسابى ويژه باز كرده، چرا كه فولاد به مانند بازى هاى قبلش با خونه به خونه و پيكان چشم به ضد حملات دارد و به استناد از شيوه ى بازى حضور اين دو مهره تاثير گذار است.

جو سنگين حاشيه اى اطراف تيم كرمانى وجود دارد و هر لحظه بيشتر نيز ميشود؛موضوع از جايى شروع ميشود كه چند هفته قبل اكبر ميثاقيان با وجود كسب نتايج خوب براى خونه به خونه ناگهان به تيم مس كرمان نقل مكان ميكند .بابلى ها كه از اين موضوع سخت عصبانى ميشوند به افشاگرى در مورد اين اتفاق می پردازند تا جايى كه شب گذشته مالک تيم خونه به خونه در قاب تصوير شبكه كرمان از ارتباط مربى بدنساز اسبق خونه به خونه و فرزاد حسين خانى كاپيتان مس براى حضور ميثاقيان بر مسند تيم مس پرده برداشت.

با اين همه بازى دوشنبه می تواند مس را به ليگ برتر نزديک تر يا دورتر كند و يا فولاد را به بقا اميدوار كند و يا به آسانسور ليگ دو داخل كند.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: توان ، فولاد ، مس کرمان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.