يك بانوي كارآفرين كهگيلويه و بويراحمد گفت:زنان با ايجاد كارگاه هاي خانگي ورونق توليد مي توانند به تحقق اقتصاد مقاومتي كمك كنند.

 
 
  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ كافي عاطفي كه سال 83 همسر خود را در شرايطي كه 9 فرزند داشت در يك سانحه جاده اي از دست داد افزود: بانوان با بهره گيري از مهارت هاي فني و حرفه اي حتي با سرمايه هاي اندك توانايي نقش آفريني در بهبود درآمد خانواده و توليد ملي را دارند.
وي كه با استفاده از يك دستگاه چرخ خياطي ساده شروع به كار كرده، اكنون براي بيش از 20 نفر شغل ايجاد كرده است،تصريح كرد: مديريت مصرف بهينه در خانواده از ديگر راهكارهاي سهيم شدن بانوان در اقتصاد مقاومتي هستند.
عاطفي كه هم اكنون سه كارگاه خياطي، توليد گليم ، جهيزيه، نان،غذاي سنتي و محلي را مديريت مي كند،تنوع رنگ و استفاده از طرح هاي سنتي و ايراني در صنايع دستي زمينه صادر شدن دست ساخته هاي سنتي به خارج از كشور را فراهم مي كند.
وي به نقش زنان در عرصه هاي مختلف به ويژه مادران و همسران شهدا و ايثارگران اشاره كرد و گفت: نامگذاري سال 95 به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي فرصتي براي تبديل گفتمان اقتصاد مقاومتي به صورت عملي و اثربخش در زندگي مردم است .
انتهای پیام /و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.