مديركل فرهنگ وارشاد اسلامي كهگيلويه وبويراحمد گفت: جايگاه فرهنگ در فرايند توسعه همه جانبه زيرساختي است و اين امر توجه بيش از پيش به بخش فرهنگ وهنر در برنامه هاي توسعه را دوچندان كرده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رضا دهباني پور افزود: تشكيل شوراي فرهنگي در استان گامي در جهت هم انسجام بخشي،هم پوشاني و هم افزايي فعاليت هاي دستگاهاي فرهنگي زيرمجموعه وزارت فرهنگ اورشاد اسلامي است.
وي رصد مطلوب اهداف، برنامه ها ، نيازها و تنگناهاي دستگاه هاي فرهنگي در قالب برگزاري نشست هاي ماهانه و ارائه گزارش آن به وزارت وفرهنگ وارشاد اسلامي از اهداف فعاليت شوراي فرهنگي دستگاه هاي فرهنگي در استان است.
دهباني پور اهنمام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به سازماندهي فعاليت ها،رفع موانع ،ارائه پيشنهاد، ارائه اهكار و كمك به پيشبرد اهداف فرهنگي در استانها و اتخاذ تصميم هاي مناسب را از ديگر اهداف شوراي فرهنگي دستگاه هاي وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان ها برشمرد.
دراين نشست كه مديران حج وزيارت، نهاد كتابخانه هاي عمومي،كانون مساجد و خبرگزاري جمهوري اسلامي كهگيلويه وبويراحمد حضور داشتند، در خصوص اهداف و فعاليت هاي اين شورا بحث و تبادل نظر شد.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.