رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری کارخانجات مهم صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده با اشاره به تحقق شعار سال اظهار کرد: مجموعه صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق فرموده‌ مقام معظم رهبری در بحث شعار سال و بر اساس توانمندی‌های داخلی استان برنامه‌های خوبی دارد.

وی استفاده از همه ظرفیت‌ها را یک ضرورت دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های مناسبی برای صدور محصولات به دیگر استان‌ها و کشورها دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محصولات صادراتی این استان افزود: پودر و عصاره شیرین بیان، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات غذایی و موکت از عمده محصولات تولیدی این استان است که قابلیت صدور به دیگر کشورها را دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار صنعتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان صنعت و معدن استان است.

این مسئول تدوین سند توسعه صادرات استان را در آینده از دیگر اقدامات این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: تدوین این سند در افزایش تولید و ارتقاء تجارت و صادرات استان نقش مهمی دارد.

دیودیده با بیان این‌که رایزنی‌های خوبی در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد استان انجام گرفته، افزود: در سال گذشته توانستیم 30 واحد راکد را به چرخه تولید باز گردانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره‌برداری از کارخانجات صنعتی در سال جاری از دیگر برنامه‌های این سازمان است که خط توسعه بهنوش گچساران و کارخانه سیمان مارگون بویراحمد از جمله این طرح‌ها هستند.

این مسئول گفت: در سال جاری نیز مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت رفع موانع تولید بررسی خواهد شد.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.