کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر معتقد است شکست این تیم از نفت آبادان جواب کسانی را که می‌گفتند شیمیدر تیم فدراسیون است داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شکست در دیدار هفتم برابر پالایش نفت آبادان آنقدر تلخ بود که هیچکدام از بازیکنان شیمیدر در پایان آن دیدار، دل و دماغ حرف زدن نداشتند. 48 ساعت پس از این شکست اما اوشین ساهاکیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از آن دیدار گفت. اوشین در این مصاحبه از ناراحتی پس از شکست، حضور نیکولا تسکیتیشویلی، کار سخت شیمیدر در رده‌بندی و ... صحبت کرد. گفت‌وگوی ما را با کاپیتان شیمیدر در ادامه می‌خوانید. 

پتجشنبه روز تلخی برای شیمیدر بود. از آن بازی بگویید و این‌که چرا شیمیدر شکست خورد؟
بسکتبال یا بهتر بگویم، ورزش همین است. روزی پیروز می‌شوی و روز بعد می‌بازی. این طبیعت بسکتبال است. پنجشنبه هم روز ما نبود. هرچند بچه‌ها همه تلاش خود را به کار بستند اما اشتباهات ریزی داشتیم که در نهایت باعث شکست شیمیدر شد. 

انگار هنوز هم از آن باخت ناراحتید.
بله، دلیلش این است که در دیداری شکست خوردیم که می‌توانستیم برنده شویم. زمانی که برتری حریف به خوبی نمایان باشد، شکست شاید خیلی آزارتان ندهد اما پنجشنبه اینطور نبود. خودتان دیدید. ناراحتم اما شکست را قبول می‌کنم. آن روز برخلاف ما، روز خوب پالایش نفت آبادان بود. آن‌ها تمرکز بالایی داشتند و در پایان به بردی ارزشمند رسیدند. 

برخی معتقدند حضور نیکولا تسکیتیشویلی در روند منظم بازی شیمیدر خلل وارد کرد. این را قبول دارید؟
نه با این نظر موافق نیستم. هرچند نیکولا پنج روز پیش از آن بازی به جمع ما پیوست و ما هم تیمی تاکتیکی هستیم که شیوه‌های متعددی داریم اما حضور او را مثبت ارزیابی می‌کنم. نیکولا در فرصت بسیار اندک با دو یا سه سیستیم ما آشنا شد و البته ناهماهنگی او بیشتر خودش را اذیت کرد. به هرحال دیدار با پالایش نفت آبادان تمام شد و هرچه درباره آن بگوییم دیگر بی‌فایده است. امیدوارم در فصل‌های بعد نتایج بهتری بگیریم. 
ناراحتم اما شکست را قبول می‌کنم. آن روز برخلاف ما، روز خوب پالایش نفت آبادان بود. آن‌ها تمرکز بالایی داشتند و در پایان به بردی ارزشمند رسیدند.

و این یعنی اوشین ساهاکیان در شیمیدر می‌ماند؟
این حرف را نزدم. هنوز چیزی مشخص نیست، چون بازی‌های لیگ تمام نشده است. اگر از ضمیر ما استفاده می‌کنم دلیلش این است که هنوز بازیکن شیمیدر هستم. باید منتظر پایان فصل ماند و دید چه می‌شود و چه خواهیم کرد. 

خیلی‌ها می‌گفتند لطف داوران در این فصل شامل حال شیمیدر شد
ببینید من می‌خواهم از شما بپرسم. شما خبرنگاران رسانه‌ها که سابقه زیادی هم در ورزش دارید به من بگویید در کدامیک از بازی‌های این فصل لیگ از بازیکنی خطای 5 ثانیه پرتاب آزاد گرفته شد؟ آن‌هم از بازیکنی که در NBA سابقه دارد و بازیکن سرشناسی به حساب می‌آید یا در کدام بازی خطای رفتن پای بازیکن روی خط پرتاب آزاد گرفته شد که در دیدار ما با نفت این خطاها را گرفتند. نه! ببخشید اصلاً پرسشم را به گونه دیگری مطرح می‌کنم. خیلی دوستان به ما لطف داشتند و می‌گفتند شیمیدر تیم فدراسیون است! حالا پرسش من این است، اگر شیمیدر تیم فدراسیون است چرا حالا ما در فینال حضور نداریم؟!

گفته می‌شود در پایان بازی علی اله‌وردی هم شیشه در رختکن را شکست. ماجرا چه بود؟
زمانی که بازی به پایان رسید من اولین کسی بودم که وارد رختکن شدم و لحظاتی بعد صدای شکستن شیشه را شنیدم. من آنجا نبودم که ببینم چه اتفاقی افتاد. زمانی که بیرون رفتیم دیدیم دست علی خونریزی دارد. واقعاً لحظات بدی بود، بعد از شکست آن اتفاق هم برای علی افتاد. 
در کدامیک از بازی‌های این فصل لیگ از بازیکنی خطای 5 ثانیه پرتاب آزاد گرفته شد؟ آن‌هم از بازیکنی که در NBA سابقه دارد و بازیکن سرشناسی به حساب می‌آید یا در کدام بازی خطای رفتن پای بازیکن روی خط پرتاب آزاد گرفته شد که در دیدار ما با نفت این خطاها را گرفتند.

حالا حریف شهرداری اراک در رده‌بندی شدید. آن بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ 
بله، فکر می‌کنم کار ما در دیدار رده‌بندی هم خیلی سخت است. شهرداری اراک خیلی زود تکلیف خود را دانست و وضعیتش حالا با ما تفاوت دارد. شیمیدر دیدارهای در رقابتی فرسایشی با نفت به بازی رده‌بندی رسید. از طرف دیگر ما باید از نظر روحی هم ریکاوری شویم. به هرحال معتقدم با وجود نرسیدن به فینال، امسال شیمیدر نتیجه گرفت. امیدوارم دوباره همان شیمیدر همیشگی را در دیدار مقابل شهرداری اراک ببینید. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
والا اگه تبم فدراسیون نبود اصلا جزو 4تیم برتر نمی آمد. حتما باید اول می شدند مگه؟ خیلی از تیم های دیگه حقشون بود بیان جزو چهار تیم اول .
آخرین اخبار