تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در تلاش است زمان دیدار چهارم این تیم برابر پتروشیمی بندرامام را به دلیل همزمانی با دربی فوتبال پایتخت تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که با شکست شیمیدر حریف پتروشیمی بندرامام در فینال سوپرلیگ بسکتبال شده است، باید فردا و پس‌فردا، همچنین پنجشنبه و جمعه این هفته به مصاف شاگردان مهران شاهین‌طبع برود. از آنجا که دیدار برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در لیگ برتر هم ساعت 18 جمعه این هفته برگزار می‌شود، نفتی‌ها در تلاشند با مکاتبه با کمیته برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ فدراسیون بسکتبال، زمان بازی چهارم را تغییر دهند. 

محسن داوری، رئیس هیأت بسکتبال آبادان با تایید این خبر اظهار کرد: از آنجا که دوتیم فینالیست از استان خوزستانند و تغییر زمان بازی چهارم برای هیچکدام از دوتیم مشکلی پیش نمی‌آورد، طی نامه‌ای از فدارسیون بسکتبال خواهان تغییر زمان این بازی می‌شویم. به نظر ما اگر این دیدار یک ساعت زودتر (ساعت 15 جمعه 27 فرودین 1395) برگزار شود، علاقه‌مندان بسکتبال با خیال آسوده‌تری به تماشای این بازی می‌نشینند. 

نخستین دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران، فردا یکشنبه در سالن اندیشه شهرک بعث بندر ماهشهر برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار