امام جمعه موقت سمنان بر لزوم اجرای اصول اقتصاد مقاومتی از سوی همه در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،امام جمعه موقت سمنان با اشاره نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبری معظم انقلاب بر لزوم اجرای اصول اقتصاد مقاومتی از سوی همه در کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : صرفه جویی و داشتن برنامه ریزی اصولی و استفاده از منابع داخلی و ظرفیت های فراوان کشور در بخش های مختلف ازجمله اصولی اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب همواره در سال های اخیر بر اقتصاد درون زا تأکید داشته اند که باید با اتخاذ تدابیر همه جانبه منویات رهبری را در اقتصاد مقاومتی به مرحله اقدام و عمل در آوریم.

وی خواستار تقویت تمامی بخش های مختلف داخلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور شد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به 20 فروردین سالروز ملی انرژی هسته ای خاطرنشان کرد: چارچوب مذاکرات هسته ای باید به نحوی باشد که ابتکار عمل در دست جمهوری اسلامی باشد کشور ما باشد و اقتدار ملت ایران ادامه یابد.

حجت الاسلام عبدوس با ببان این که دشمنان از روش های مختلف برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می کنند، یادآور شد :
در بحث موشکی و هسته ای با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.وی ادامه داد : رهبر معظم انقلاب همچنین بر تولید علم و فناوری تأکید داشته اند و خواسته اند که در 50 سال آینده کشورهای دنیا برای کسب تخصصی مجبور به یادگیری زبان فارسی شوند.

امام جمعه سمنان تأکید کرد : برای دستیابی به این مهم مراکز آموزشی و علمی باید باقدرت به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.