ایجاد اشتغال برای جوانان به منزله تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه خرمشهر گفت: اگر مبنا بر این است که شعار امسال را عملی کنیم باید در فراهم کردن اشتغال بکوشیم و به فکر جوانان باشیم.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی در نماز جمعه این هفته این شهرستان افزود: یکی از واجباتی که خطیب نماز جمعه موظف است که در هر خطبه آن را تکرار کند، توصیه به تقوای الهی است، کسی به مرحله و امتیاز تقوا می‌رسد که به تمام واجبات عمل کرده و از همه گناهان دوری کند.

وی گفت: امشب بنا بر تقویم شب اول ماه رجب است، امشب شب خلوت عاشقان با خالق خود بوده و شایسته است تمام مومنین این ماه را قدر بدانند.

امام جمعه خرمشهر افزود: اگر کسی به دنبال شب قدر و نتایج و ثمر آن است، باید از رجب شروع کند.

موسوی با بیان تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز سوم خرداد برای نه تنها خرمشهر بلکه برای کل کشور قداست دارد و باید برای این روز درست برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: ایده من برای روز سوم خرداد این است که از امروز تمام مسئولان دست در دست هم، طبق اولویت‌بندی فضای ظاهری دو تا از مناطق شهر را از حالت خرابی بیرون بیاورند و به آن رونقی ببخشند.

امام جمعه خرمشهر گفت: اگر مبنا بر این است که شعار امسال را عملی کنیم باید در فراهم کردن اشتغال بکوشیم و به فکر جوانان باشیم.

موسوی افزود: حمایت مقام معظم رهبری برای دولت‌ها در گرو رعایت خط قرمزهای نظام مقدس است و اگر دولت‌ها بر خلاف این اصول گام بردارند، رهبری به صراحت خلاف نظرشان را عمل می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، ایجاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.