نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت :خطر دشمن در فضای مجازی به حدی است که گویا یک دشمن خطرناک با دشنه تیز گلوی جوانان ما را هدف قرار داده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه نماز جمعه این هفته افزود:باید هوشیارانه و مدبرانه جوانان ما را از جاده خطرناک فضای مجازی با شیوه هدایت درست ، نجات دهیم.

وی گفت: خوشبختانه در نخستین روز کاری امسال مسوولان دولتی با تاسیس و تشکیل شورای فضای مجازی همه طراحی فعالیتها مرتبط با آغاز فعالیت شورای مجازی به درستی سخنان رهبری را لبیک گفتند که امیدواریم روز به روز در جهت حرکت در جاده فضای مجازی که مرکز تهاجم دشمن است تهاجم ها را مقابله به مثل کنند.

امام جمعه مشهد افزود: اکنون شناخت نیروهای داخلی و کمک به شرکتهای دانش بنیان در داخل کشور از طرف دولت یعنی پیروزی در جاده فضای مجازی و حمله از امکانات دشمن برای ضربه زدن به دشمن است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسانیکه با گذشت ۳۶سال استقامت ملت ایران در برابر آمریکا هنوز برایشان دشمن مسلم آمریکا قابل باور نیست گفت : حالا در اینجا یک عده بیایند و بگویند الآن عصر مذاکره است، عصر موشکی نیست؛ اگر کسی این حرف را از روی علم و عمد بزند، حتماً‌ خیانت گر نسبت به انقلاب و نظام هست و اگر این حرف را از روی جهل بزند، این یک جهل خطرناک است .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود:طبق فرموده امام(ره) در ۳۶ سال پیش رابطه آمریکا با ایران برای همیشه مانند رابطه گرگ ومیش است.

وی گفت :دو سال مذاکره کردند و به برجام رسیدند، با کمال وقاهت و درندگی و حیوانی نه تنها به برجام متعهد نیستند و خیانت می کنند بلکه شدیدترین تحریم ها و طرح های ضد ایرانی را تصویب می کنند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار