110 درصد تعهد اشتغال سال 94 در شادگان تحقق می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: طبق برنامه‌ریزی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، شهرستان شادگان مکلف شده بود که در سال 94 تعداد 567 فرصت شغلی ایجاد کند.

نعمت‌اله البوغبیش افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده بر اساس جذب نیرو و پرداخت تسهیلات بانکی، در سال گذشته تعداد 623 فرصت شغلی ایجاد شد که معادل 110 درصد تعهد شهرستان بوده است.

وی گفت: فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال 94 شامل جذب نیرو، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و اشتغال‌زایی بوده که توسط ادارات جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، اداره حمل و نقل پایانه‌ها، کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید، میراث فرهنگی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی و اداره راه و شهرسازی انجام گرفته است.

معاون فرماندار شادگان بر تحقق شعار سال 95 که از سوى مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است تاکید کرد و افزود: کلیه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های عضو شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با ارائه راه‌کار، برنامه و کارآفرینی در بخش‌هاى مختلف اقتصادی، تشویق و جذب سرمایه‌گذاران شعار سال را محقق کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، ایجاد ، شادگان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.