امیری:

جدایی کی روش بزرگ ترین اشتباه مسئولان است/لیگ امسال بااتفاقی ویژه برای نفت تمام می شود

هافبک ملی پوش تیم فوتبال نفت تهران درباره جدایی احتمالی کارلوس کی روش از تیم ملی و دیدار زردپوشان پایتخت مقابل پدیده به اظهار نظر پرداخت.

وحید امیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی، اظهار کرد: کی روش تنها از مسئولان خواستار فراهم کردن امکانات لازم برای تیم ملی شده و این انتظارات به حق است.

همان طور که می دانید شاید تیم ملی ایران یک صدم امکاناتی که در اختیار تیم های حاشیه خلیج فارس، استرالیا، ژاپن و کره قرار دارد را نداشته باشد. با این وجود تیم ما با سرمربی گری کارلوس کی روش مدت ها است که در صدر رنکینگ آسیا حضور دارد.
 
وی افزود: مدعیان آسیایی و برخی کشورهای صاحب فوتبال دنیا از تیم ملی ایران هراس دارند، نمونه آن را در بازی مقابل آرژانتین و شیلی 2 قدرت آمریکای جنوبی دیدید، سرمربی تیم ملی انتظار آنچنانی از مسئولان ندارد. فکر می کنم فراهم کردن زمین تمرین و لباسی مناسب در شان تیم ملی بزرگسالان یک کشور که جایگاهی بزرگ دارد انتظار زیادی باشد.
 
امیری ادامه داد: در تمام دنیا با فراهم کردن بهترین امکانات به تیم ملی خود احترام می گذارند چرا که بزرگ تر از تیم ملی بزرگسالان که نماد یک کشور است وجود ندارد. کی روش و ملی پوشان نیز خواستار احترام به شان و شخصیت تیم ملی هستند.
 
ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به انتظار مردم از کادرفنی و ملی پوشان گفت : مردم در هر وضعیتی از تیم ملی انتظار موفقیت دارند اما بسیاری از آن ها نمی دانند که امکانات تیم ملی در چه شرایطی است. بنابر این کی روش برای شاد کردن مردم ایران از اعضای فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش درخواست امکانات حداقلی کرده است. خواسته های کی روش به هیچ وجه غیر منطقی نیست چرا که در صورت ناکامی تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در ابتدا سرمربی و بازیکنان باید جوابگوی مردم باشند.
 
هافبک ملی پوش تیم ملی ایران درخصوص سرنوشت فوتبال ملی در صورت جدایی کی روش گفت : باور کنید با فراهم شدن امکانات مد نظر کی روش تیم ملی به مسیر موفقیت به شکل درخشانی ادامه خواهد داد. جدایی این مربی بزرگ ترین اشتباه است و آسیبی که خداحافظی کی روش به تیم ملی می زند، ما را به طور حتم از رفتن به جام جهانی محروم می کند. با توجه به زمان کمی که تا آغاز دور بعدی انتخابی جام جهانی مانده آمدن مربی جدید هیچ سودی برای تیم ملی ندارد. مربی جدید برای آشنایی با سبک تیم ملی و بازیکنان نیاز به زمان دارد و به طور حتم این زمان از دست رفته مانع بزرگ تیم ملی برای حضور در روسیه خواهد بود.
 
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران پس از اظهار نظر در مورد تیم ملی، درباره دیدار این هفته شاگردان علی رضا منصوریان مقابل پدیده بیان کرد: نفت برای باقی ماندن در جمع مدعیان به سه امتیاز دیدار با پدیده نیاز مبرم دارد.از طرفی پدیده برای کسب امتیاز به تهران آمده است.به طور حتم دیدار دشواری خواهیم داشت و امیدوارم که با پیروزی از زمین خارج شویم.
 
وی افزود: پدیده با استفاده از میدان داری محسن یوسفی فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد و مهاجری تیم با شخصیتی را جمع و جور کرده است. آن ها در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته اند و حریف سرسختی برای نفت در بازی روز شنبه خواهند بود.
 
هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره هدف این تیم در فصل جاری گفت: بازیکنان نفت مشکلات مالی را فراموش کرده اند. آن ها شانس دارند تا در 6 بازی آتی اتفاق های ویژه ای را رقم بزنند.

تیم ما برای رسیدن به قهرمانی بازی به بازی پیش می رود و دیدار با پدیده نخستین گام نفت برای رسیدن به هدف است. اگر این بازی را با برد پشت سر گذاریم دیدارهای شش امتیازی با استقلال خوزستان و پرسپولیس اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند.

انسان به امید زنده است.انگیزه جوانان و بازیکنان با تجربه در کنار همدلی تیم نفت من را به موفقیت در لیگ پانزدهم امیدوار ساخته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار