منصوریان:

بدون هوادار باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم/تنها زمین 3 ورزشگاه در ایران کیفیت استاندارد دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هر چند نفت از حمایت پرشمار هواداران بی بهره است اما در دیدار با پدیده باید از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم های نفت تهران و پدیده مشهد گفت: پدیده حریف قابل احترامی است. رضا مهاجری با اخلاق خوب خود ادبیات ویژه ای را وارد فوتبال ایران کرده  و برای تیمش زحمت کشیده است. به نظر من پدیده در نیم فصل دوم یکی از بهترین های لیگ بوده است.
 
وی افزود: حضور احمد آل نعمه در نیم فصل دوم اثر خود را به خوبی در پدیده نشان داده به گونه ای که این تیم در 9 بازی فقط 2 گل خورده است.به همین سبب باید حریف مشهدی را جدی بگیریم. از طرفی نفت در این بازی حکم میزبان را دارد. هر چند ما از حمایت پرشمار هواداران در بازی های خانگی بهره نمی بریم اما باید با تلاش فراوان از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم.
 
وی درخصوص این که با توجه دیدارهای رو در روی مدعیان لیگ برتری در هفته های پایانی چه جایگاهی برای نفت در فصل جاری متصور است، اظهار کرد: نفت  به عملکرد حریفان نگاه نمی کند چرا که در این صورت به هیچ جایی در لیگ نمی رسیم. تمام تمرکز ما روی بازی های خودمان است. بدون توجه به دیدار و جایگاه حریفان، بازی به بازی برای رسیدن به رتبه ای خوب در جدول تلاش می کنیم.
 
 منصوریان درباره اعتراض تیم ها به کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه تختی و اعتقاد به این که نفت از خرابی این زمین به شکل مناسبی بهره می برد، گفت: به هیچ وجه این گونه نیست. من کیفیت زمین تختی را به ضرر حریفان و به سود نفت نمی دانم. در بازی اخیر ما مقابل راه آهن که در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد کیفیت زمین به گونه ای بود که بازیکنان نفت دوست داشتند به ورزشگاه تختی بازگشته و در آن زمین بازی کنند. تنها سه ورزشگاه زمینی در حد نام لیگ برتر دارند.

ورزشگاه آزادی و بنیان دیزل تبریز تنها ورزشگاه های ایران هستند که کیفیت زمین چمن آن ها استاندارد است. البته اگر ورزشگاه غدیر اهواز نیز از کیفیت 2 سال گذشته خود برخوردار باشد، این زمین را نیز می توان به زمین های استاندارد ایران اضافه کرد. به غیر از استقلال،  پرسپولیس، گسترش فولاد و 2 تیم خوزستانی هیچ تیمی نباید درباره خرابی زمین تیم های لیگ برتری صحبت کند چرا که هیچ یک از آن ها زمین خوبی ندارند. با این حال خودم به زمین تیم گسترش فولاد اعتقاد خاصی دارم.
 
سرمربی نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که فوتبال ما از لحاظ تاکتیکی با مشکل مواجه شده به همین کیفیت نامناسب زمین ها باز می گردد. تنها دلیلی که در تیم نفت می توانیم  کارهای ترکیبی و تاکتیکی انجام دهیم به تلاش هایش شبانه روزی تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان بر می گردد. به هر حال باید قبول کرد ارائه برنامه های تاکتیکی در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور با این زمین های خراب واقعا سخت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار