فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اهميت آموزش همگاني در كاهش جرائم گفت: با كار اطلاعاتی پليس دو سارق منزل شناسائي و دستگير شدند.

دو سارق منزل در زنجان دستگير شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سرهنگ ايرج خانی پور افزود: فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی شهروندان درخصوص مسائل اجتماعی ،انتظامی و ترافيکي از طريق ارائه آموزش هاي همگانی از اولويت هاي كاري پليس زنجان در سال جاری محسوب مي شود.

وي ادامه داد: دو نعمت بزرگ الهي كه همه بايد قدردان آن باشيم نعمت سلامتي و امنيت است و توسعه همه جانبه جوامع در سايه سار امنيت پايدار شكل مي گيرد.

اين مقام مسئول تاكيد كرد:امنيت بدون مشاركت اقشار مختلف جامعه محقق نمی شود و پليس به تنهايی قادر به تامين امنيت مطلوب در جامعه نخواهد بود كه اميد است همانند سال قبل شهروندان پليس را در اجراي ماموريت هاي خود كمك كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيری دو سارق منزل خبر داد و گفت:با اطلاع پليس از سرقت منزلي ، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و با كار اطلاعاتی صورت گرفته يك نفر در اين زمينه شناسائي و دستور بازداشت وي صادر شد.

اين مقام انتظامی تصريح كرد: در يك اقدام ضربتی متهم در حوالی ميدان ارتش دستگير و پس از انتقال به كلانتري در بازجويي هاي فني به جرم خود با همدستي يكي از دوستان خود اعتراف كرد.

خانی پور افزود: همدست اين سارق نيز در منزلش دستگير و كليه اموال مسروقه نيز از متهمان كشف شد.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: سارق ، زنجان ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.