استاندار کرمان از اعلام تقاضای سرمایه گذاری یک شرکت اسپانیایی وشرکتDUISTدرکرمان خبرداد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی درجلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان و تهیه و تدوین کتابچه فرصت های گردشگری استان گفت: استان کرمان آمادگی دارد تا پهنه های معدنی آزاد شده اسفندقه و ... را به سرمایه گذاران واقعی واگذار نماید.

وی بر شناسایی و انجام مطالعات اولیه هتل های شهربابک جهت امر سرمایه گذاری تاکید کرد و یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید ظرف دو هفته آینده نسبت به اخذ مجوز واگذاری هشت هتل باغ باستانی و تاریخی کرمان که شهرداری نسبت به واگذاری آنها فراخوان زده است،اقدام نماید.

استاندار کرمان با تاکید براینکه مصمم بودیم تا مجموعه تاریخی شترگلوی ماهان را طی دو سال گذشته بازسازی نمائیم اما بروکراسی اداری مانع کار شد، خاطر نشان کرد: مجموعه تاریخی شترگلوی ماهان نیز طی پیگیری های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ظرف یکماه آینده به منظور مرمت و بازسازی به سرمایه گذار واگذار می گردد.

رزم حسینی از افتتاح زائرسرای مجموعه گردشگری شاه نعمت الله ماهان طی یکماه آینده خبر داد و گفت: طرح مطالعات اولیه گردشگری استان جهت تهیه کتابچه به منظور ارائه به سرمایه گذاران در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مقرر گردید طرح شرکت مارکینگ در حوزه گردشگری بررسی و شرح خدمات این شرکت در اختیار اتاق مشترک ایران و عمان قرار گیرد.

با اعلام آمادگی شرکت تی. اچ. آر اسپانیایی جهت سرمایه گذاری در استان نیز مقرر گردید شرح خدمات این شرکت دریافت و جهت بررسی به استانداری کرمان ارائه شود.

در خصوص تقاضای شرکت duist به منظور راه اندازی دانشگاه گردشگری و یک برند هتل بین المللی نیز مقرر گردید طرح بررسی و مذاکرات اولیه با دانشگاه هایتک ماهان و دانشگاه آزاد توسط استانداری کرمان و اتاق بازرگانی انجام پذیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار