فرمانده انتظامی کاشان از کشف 102 درصدی آمار وقوع سرقت در این شهرستان طی 15 روز اول فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ مهدی پورغلامحسین،چهارشنبه 18 فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه
گفت:با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در فرمانداری کاشان، کمیسیون‌های ویژه و قرارگاه‌های پیشگیری از سرقت و جدیت در اقدامات سال گذشته آمار کشف وقوع سرقت
این ایام نسبت به مدت مشابه آن کاهش جرائم را داشت.
وی با تاکید بر اجرای طرح آرامش درراستای پیشگیری از سرقت افزود:در این راستا 85 سارق سارقین معتاد دستگیر و به کمپ‌های اعتیاد معرفی شدند.
به‌گفته‌وی، جرائم سرقت در کاشان طی 15 روز نخست فروردین کاهش هشت درصدی و کشفیات نیز در این شهرستان افزایش 18 درصدی داشت.
فرمانده انتظامی کاشان در خصوص وقوع تصادفات نیز تصریح کرد: تصادفات جرحی و فوتی حوزه درون شهری کاشان طی نیمه نخست فروردین کاهش 14 درصدی و تصادفات جرحی در حوزه برون شهری کاهش 17 و و تصادفات فوتی برون شهری کاهش 25 درصدی داشت.
سرهنگ پورغلامحسین،برقراری سه هزار و 790 مورد تماس مردمی با فوریت های پلیسی110 در نیمه نخست فروردین امسال را یادآورشد و گفت: دوهزار و 40 مورد از این تعداد عملیاتی شد.
وی افزود: یکهزار و 664 مورد از این تماس‌هامشاوره ای، 25 مورد آن امداد و نجات و 61 مورد نیز تماس غیرقابل رسیدگی بود.
به‌گفته‌وی، بیش از یک میلیون و 800 هزار مسافر نوروزی در ایام تعطیلات از مبادی ورودی کاشان وارد این شهرستان شدند که 242 هزار نفر از این تعداد در اماکن پذیرایی پیش بینی شده توسط ستاد اسکان شهرستان اقامت و از آثار و جاذبه های شهر دیدن کردند.
فرمانده انتظامی کاشان در ادامه کشف حدود 30 لیتر مواد پیش‌ساز تولید شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان را خبرداد و گفت: در این رابطه چهارنفر (دو نفر زن و دو نفر مرد)دستگیر شدند و به مراجع قضایی معرفی شدند.






انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار