رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: همدان ظرفیت خوبی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد.

به گزارش خبرنگارهمدان ظرفیت خوبی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدمحمد باقر حسینی سیر در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته هنر و انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه حوزه ادبیات کودک و نوجوان مورد غفلت بود که با برگزاری کلاس های مختلف توانسته ایم در این زمینه شاعر و داستان نویس تربیت کنیم.


وی افزود: پرورش استعدادهای هنری در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موضوعات تخصصی موسیقی و ضبط و انتشار آلبوم هنرمندان استان از اولویت های هنری حوزه است.

حسینی با اشاره به اهداف خاص حوزه هنری بیان داشت: فعالیت های این مجموعه اقدامات عمیق، ریشه دار و تخصصی بوده و محور کار حوزه برگزاری کارگاه های تخصصی در بخش تولیدات با رویکرد جوان محوری است.

رئیس حوزه هنری ادامه داد: سال گذشته در بحث تولید آثار هنری شامل تولید فیلم کوتاه، چاپ کتاب، آلبوم موسیقی و تولید کتاب دانشنامه اقدامات موثری انجام شده است.

سیدمحمدباقر حسینی سیر به فعالیت این حوزه در زمینه چاپ کتاب اشاره کرد و ابراز داشت: در این عرصه نیز 20 کتاب مربوط به دانشنامه تهیه شده که در مراحل چاپ و تدوین است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز حدود 10 تا 15 عنوان کتاب در حال چاپ است که در صورت تخصیص بودجه این میزان چاپ در سال 95 به 35 کتاب می رسد.

حسینی سیر در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی هنر یادآور شد: متاسفانه این کارگاه ها مورد غفلت واقع شده بود که با تداوم آن به شکل هفتگی، ماهانه و فصلی رونق خوبی گرفته است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.