معاون دادستانی مشهدگفت:٥٠٠ هكتار از اراضي ارتفاعات جنوبي مشهد در تصرف دستگاه هاي اجرايي است كه در تلاشيم بازپس گرفته و به فضاي سبز تبديل كنيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،بخشی محبی امروز در نشستی خبری در خصوص اقدامات دادستانی مشهدافزود: اراضي ملي متعلق به همه مردم است و هيچ دستگاه اجرايي و يا فردي اجازه ندارد نسبت به تصرف آن اقدام كند.

وی از دستگیری 8 نفربا مجوز دادستانی در یک مقطع زمانی به عنوان متخلف و آزاد سازی آنها به قید وثیقه خبرداد و افزود 10 نفر دیگر از متخلفان و متصرفان اصلی تحت تعقیب و پیگرد قانونی قرار دارند.

معاون دادستانی مشهدبا بیان اینکه در ایام نوروز بیش از 10 هزار بازدید وسرکشی توسط دادستانی مشهد انجام شده است گفت:دادستانی مشهد در این ایام باهمکاری سازمان منابع طبیعی،اوقاف،آب منطقه ای،راه و شهرسازی،آستان قدس در قالب 65 تیم مشترک بیش از 10 هزار بازدید و سرکشی انجام داده است.

بخشی محبی افزود:دراین مدت1200مورد تصرف اراضی و تغییر کاربری را متوقف و یا قلع نمودیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تبصره 2 ماده 10 قانون جلوگیری از تغییر کاربری اراضی به جهاد کشاورزی این اجازه داده شده که اراضی تصرف شده و تغییر کاربری داده شده به وضع سابق بازگردانده شود، از افرادی که خواسته و یا ناخواسته اقدام به تغییر کاربری اراضی کرده اند خواست به منظور شکایت از افرادی که باعث ضرر و زیانشان شده اند به شعب ویژه دادسرای مشهد مراجعه نمایند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.