دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: این اولین بار است که کشفیات مواد مخدر استان از مرز دو تن عبور می‌کند و این نشان از تلاش مضاعف همه دستگاه‌های مربوطه در زمینه مبارزه با مواد مخدر دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی شمشیری گفت: دو تن و 850 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سال گذشته کشف شده است و این میزان نسبت به سال 1393 با کشف یک تن و830 کیلوگرم، بیش از 55 درصد رشد داشته است.

وی همچنین از انهدام 64 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این تعداد نیز نسبت به سال 1393 با انهدام 53 باند، رشد 20 درصدی داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: همچنین طی سال گذشته 5300 نفر در زمینه مواد مخدر در استان دستگیر شدند که این تعداد نسبت به سال 1393 با دستگیری 6303 نفر کاهش 16 درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: دستگیرشدگان پالایش شده و افراد قاچاقچی و خرده فروشان مواد مخدر تحویل مراجع انتظامی و قضایی شده و افراد معتاد نیز بعد از پالایش، تحویل دانشگاه علوم پزشکی یا مرکز ماده 16 می‌شوند.

شمشیری همچنین از انجام 680 طرح پاکسازی در نقاط آلوده استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته با اجرای 580 طرح با رشد 17 درصدی همراه بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، مواد مخدر ، مرز ، تن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.