رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از اجرای طرح ارائه خدمات حمایتی برای بیش از 500 دانش آموز استثنایی این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عباس ذوالعلی هدف از اجرای این طرح را ،ایجاد فرصت های برابر آموزشی، برخورداری دانش آموزان استثنایی از سطح قابل دسترسی از سلامتی و اهتمام در ایجاد امنیت روانی والدین این دانش آموزان دانست.
وی گفت: این طرح با همت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در سال تحصیلی 95-94 در کل کشور در حال اجرا است.
ذوالعلی افزود: این طرح پرداخت هزینه های جراحی کاشت حلزون شنوایی، داروهای مستمر، خدمات بیمارستانی از قبیل جراحی، بستری، شیمی درمانی و رادیوتراپی، خدمات پاراکلینیکی و خدمات حمایتی مداخله ای و توانبخشی شامل خرید سمعک، عینک و تبلت برای کم بینایان، را در بر می گیرد.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه استانی این طرح به منظور بررسی و تأیید مستندات، از ارسال مدارک بیش از 500 دانش آموز استثنایی استان به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد.
ذوالعلی خاطر نشان کرد: پس از بررسی پرونده ها سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هزینه های درمانی 80 دانش آموز استثنایی استان را به حساب شخصی آنها واریز کرده است.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: خدمات ، حمایتی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار