اساسنامه فدراسیون فوتبال برای تصویب هیئت دولت ارسال شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال نیاز به تصویب اساسنامه فدراسیون در هیئت دولت دارد.
 
براین اساس فدراسیون فوتبال اساسنامه مصوب سال 86 مجمع عمومی را به وزارت ورزش ارسال کرده است و گودرزی این اساسنامه را برای تصویب به هیئت دولت ارائه کرد.یکی از ایرادهای وارد شده به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال این بود که اساسنامه سال های 86 و 90 به تصویب هیئت دولت نرسیده بود. با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در 11 اردیبهشت برگزار می شود، اساسنامه سال 86 برای تصویب به هیئت دولت ارسال شده است.
 
اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال قبل از 11 اردیبهشت سال جاری در هیئت دولت به تصویب برسد، احتمال برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر وجود دارد البته با این شرط که اساسنامه تضادی با شیوه نام نویسی نامزدهای انتخابات سال جاری فدراسیون نداشته باشد در غیر این صورت احتمال تعویق انتخابات وجود دارد.
 
شهرام دبیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تایید این موضوع گفت:ما اساسنامه را به وزارت ورزش ارسال کردیم، گودرزی وزیر ورزش هم قول داد که این اساسنامه در اسرع وقت برای تصویب به هیئت دولت بدهد.
 
وی در پایان درباره وضعیت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد:اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب هیئت دولت نرسد آن وقت زمان برگزاری انتخابات به تعویق می افتد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار