معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: 20 پروژه با اعتباری به میزان 9هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،محمدرضا مزجی در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری در سال جدید و در جمع معاونان و مدیران شهرداری این شهر افزود: با مجوز بانک مرکزی، 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت قطار شهری مشهد در روز 27 اسفندماه سال گذشته انتشار و به فروش رسید.

وی افزود: شهرداری مشهد تنها شهرداری در کشور است که برای اوراق مشارکت خود سود قطعی پرداخت کرده است.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و رکود موجود در جامعه، انتظار زیادی از حوزه اقتصادی برای تحقق بودجه در سال گذشته نمی‌رفت، اما موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

مزجی افزود: سهم شهرداری مشهد از 15 پروژه مشارکتی فعال در مقابل آورده سرمایه‌گذاران، مبلغ 2 هزار و 121 میلیارد تومان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بهره‌برداری و فروش هم 11 مورد تفاهم‌نامه به ارزش یک هزار و 630 میلیارد تومان، 672 میلیارد تومان از فروش سهم‌ شهرداری در 15 پروژه، 57 میلیارد تومان از فروش دارایی‌های سرمایه‌ای و 280 میلیارد تومان نیز تفاهم‌نامه مبادله شده است.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به تحقق 71 درصدی بودجه 3 هزار و 259 میلیارد تومانی سال 93 این معاونت، ادامه داد: بودجه سال 94 معاونت اقتصادی مبلغ 6 هزار و 140 میلیارد تومان بود که در اصلاح بودجه به 3 هزار و 900 میلیارد تومان کاهش یافت.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.