معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: معاونت اقتصادی در رابطه با پروژه های مشارکتی باید نقش نظارت و پشتیبان را داشته باشد و بستر فعالیت را برای فعالان اقتصادی فراهم سازد.

حداقل تصدگری شهرداری مشهد در پروژه های اقتصادی مشارکتیبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،محمد رضا مزجی در خصوص آخرین وضعیت پروژه های مشارکتی شهرداری مشهد؛ اظهار کرد: با توجه به بازار اقتصادی کشور و اثر رکود بر اقتصاد، معاونت اقتصادی شهرداری برای برون رفت از این رکود و تنگا از ابزار های اقتصادی استفاده کرد که نتایج خوبی هم به دست آورد.

وی تصریح کرد: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از ابزارهای مختلفی برای بهره بردن از فعالان اقتصادی با در نظر گرفتن مشوق هایی برای سرمایه گذاران استفاده کرد.

معاون اقتصادی شهردار مشهد ادامه داد: در جمع بندی و برآوردهایی که در بحث پروژه های مشارکتی داشتیم علی رغم مشکلات اقتصادی، با بکار بردن ابزارهای مختلف در فعال سازی پروژه ها و به لحاظ نشاط فعالان اقتصادی بیش از 80 درصد تحقق بودجه صورت گرفته است.

مزجی بزرگترین همت معاونت اقتصادی در رابطه با پروژه های مشارکتی را بهره مندی حداقل شهرداری از تصدی گری و انتقال به فعالان اقتصادی دانست و افزود: شهرداری باید در این پروژه ها نقش نظارتی و پشتیبان را داشته باشد و بستر فعالیت را فراهم سازد که نشاط و علاقه مندی فعالان اقتصادی افزایش یابد.

وی در ادامه عملکرد معاونت اقتصادی شهرداری مشهد را در طول یک سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و گفت: در مجموع در بحث بازاریابی، فروش و فعالیت در زمینه های زیر ساختی به خصوص بستر سازی در حاشیه شهر شاهد رشد و ترقی مناطق کم برخوردار بودیم.

معاون اقتصادی شهردار مشهد خاطرنشان کرد: ارتقا زندگی در حاشیه شهر و افزایش فعالیت در مناطق کم برخوردار که یکی از مهمترین اهداف شورای شهر و شهرداری از مهمترین دستاوردهای این معاونت است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.