عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) بستر مناسبی برای پژوهش فراهم کرده است.

به گزارش استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، محسن مرادی با بیان اینکه دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) فعالیت های پژوهشی ارزنده ای را انجام می دهد، افزود: این دانشگاه همواره در انجام فعالیت‌های پژوهشی از نیروهای جوان، دانش‌پژوه و استادان برتر استفاده می کند.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش در تولید و توزیع محصولات گفت: پژوهش؛ زیربنای توسعه و برنامه‌ریزی سازمان‌های تجاری، تولیدی و خدماتی در کشور است و دانشگاه بین‌المللی امام‌رضا(ع) توانسته در این حوزه سرمایه گذاری‌های ارزشمندی انجام دهد.

عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) افزود: این دانشگاه علاوه بر بهبود فضای پژوهشی، در نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و فناوری در بین آحاد مردم و به‌ ویژه دانشجویان و دانش‌ پژوهان تلاش‌های ارزنده ای انجام داده است.

محسن مرادی با اشاره به اینکه نهاد‌ها و سازمان های تجاری زیادی زیر نظر آستان قدس رضوی فعالیت می‌کنند، افزود: پژوهشگران این دانشگاه می توانند در این موسسات حضور یافته و با انجام فعالیت های پژوهشی در ارتقا و هم افزایی آن‌ها گام‌های ارزنده ای بردارند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار