سخنگوی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از تلاش تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی برای نجات نزدیک به 100نفرگرفتارشده دربرف نیم متری در دو روستای برگیش وعراقی از توابع شهرستان چناران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،مجتبی محمودی افزود: پس از اطلاع از وضعیت دو روستای برگیش وعراقی که راههای مواصلاتی آن به علت بارش شدید برف قطع شده بود ونیاز 100 نفر سکنه این روستا ها به آذوقه واقدامات پزشکی ،تیم های عملیات امداد ونجات از جمعیت هلال احمر قوچان به این مناطق اعزام شدند.

مجتبی محمودی افزود: پس از اطلاع از وضعیت دو روستای برگیش وعراقی که راههای مواصلاتی آن به علت بارش شدید برف قطع شده بود ونیاز 100 نفر سکنه این روستا ها به آذوقه واقدامات پزشکی ،تیم های عملیات امداد ونجات از جمعیت هلال احمر قوچان به این مناطق اعزام شدند.

وی گفت : بالگردی از مشهد به سمت منطقه مورد اشاره به پرواز درآمده است که به علت بدی شرایط جوی در یکی از روستاهای نزدیک به محل حادثه فرود آمده و امدادگران هلال احمر در حال تخلیه و انتقال جیره غذایی فوری برای این افراد گرفتار شده هستند .

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان افزود: با توجه به شناخت کامل نجاتگران جمعیت هلال احمر از منطقه وسرعت بالای انجام عملیات،امدادرسانی لازم به ساکنین این روستاها انجام گردید.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.