سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان گفت: ما بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستیم و بعد از بیست روز آماده مسابقات لیگ شدیم.

سیاه جامگان به دنبال راه نجات است/ لذت فوتبال بدون تماشاگر از بین می‌رود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برانکو در جمع خبرنگاران گفت: سال نو را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم امیدوار که سال ثروت و سلامتی داشته باشید همچنین برد تیم ملی مقابل هند و عمان و صعود به مرحله بعد را تبریک می‌گویم.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان ما با دو برنامه متفاوت در تعطیلات کار کردند. گروهی که در تمرینات تیم بودند و گروه بعدی از تیم ملی آمدند و برنامه تمرینی شان متفاوت بوده است من از روی تجربه می‌دانم بعد از اردوی تیم ملی بازی ها بسیار حساس می‌شود.

برانکو در مورد تیم سیاه جامگان تصریح کرد: سیاه جامگان برای بقا می‌جنگند و بر این اساس با همه توانش به این مسابقه خواهد آمد تا به نتیجه دلخواهش برسد. طبیعی است این تیم به دنبال راه نجات برای خودش است بر این اساس این بازی از اهمیت خاصی برخوردار است. تیم سیاه جامگان بازی‌هایش نسبت به نتایجش بهتر بوده است.این تیم فرصت گلزنی زیادی ایجاد می‌کند اما نمی‌تواند از آنها استفاده مناسب کند. این تیم فردا هم چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: تنها امتیاز ما نسبت به تیم سیاه جامگان این است که ما برای قهرمانی می‌جنگیم و تیم خوبی هم داریم انتظار دارم که بازیکنان با شادابی و تلاش زیاد مقابل سیاه جامگان بازی کنند.

وی در مورد محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی فردا گفت: متاسفانه با تصمیمی که گرفته شد تماشاگران ما نمی‌توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند. معتقدم که لذت فوتبال با محرومیت تماشاگران از بین می‌رود و این بزرگترین جریمه برای بازیکنان و بدترین مجازات برای تیم ما به شمار می‌آید.

برانکو در مورد غیبت کفشگری در اردوی عمان گفت: متاسفانه این بازیکن به دلیل اتفاقات غیر مترقبه نتوانست به عمان بیاید اما در رقابت در بین یازده نفر حضور دارد. عدم حضور فرشاد احمدزاده و محسن بنگر تیم ما را زمین گیر می‌کند اما نمی‌خواهیم به این مسائل توجه کنیم چرا که بازیکنان دیگر می‌توانند جایگزین خوبی برای آنها باشند امید  عالیشاه هم فردا کاپیتان تیم خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد ارزیابی اش از اردوی عمان بیان کرد: شرایط عالی در عمان داشتیم ما با قهرمان جام حذفی و لیگ عمان بازی دوستانه برگزار کردیم اما بازی دوم قبل از پایان دیدار قطع شد. این موضوع به خاطر عصبانیت شدید بین بازیکنان بود. به هر حال برنامه تمرینات را به طور کامل برگزار کردیم.

برانکو بیان کرد: ما نتایج تیم های دیگر را دنبال می‌کنیم اما برای ما مهم نیست آنچیزی که ما به دنبالش هستیم کار خودمان است ارائه بازی خوب و برد برایمان مهم است احترام خاصی برای حریفانمان قائل هستیم اما تلاشمان را برای بردن بازی ها انجام می‌دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه احتمال لغو محرومیت تماشاگران وجود دارد بیان کرد: اگر این اتفاق بیفتد اقدام مثبت برای فوتبالمان خواهد بود.نارنجک دودزا روی نیمکت تراکتور افتاد اما محرومیت تماشاگران جریمه بیش از حدی است که برای این اتفاق رخ داده است. لذت بازی بدون تماشاگر از بین می‌رود چرا که همه کارها بخاطر هواداران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاه جامگان ، فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.