رضایی: اقتدار والیبال ایران در جام بین قاره ای به رخ کشیده شد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: ملی پوشان کشورمان در مسابقات چین اقتدار ایران را به رخ دنیا کشیدند.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: مسابقات جام بین قاره ای چین شاهد حضور تیم های قدرتمند در هر دو گروه مردان و بانوان بود و بازیکنان کشورمان با بازی فوق العاده توانستند اقتدار تیم ملی کشورمان را به رخ حریفان خود بکشند.
 
وی افزود : تیم های دارای سهمیه ریو در رقابتها حاضر بودند که این امر باعث شد رقابتها حکم پیش بازی پارالمپیک را داشته باشد و کلیه تیم ها با نقاط ضعف و قوت حریفان خود آشنا شوند و ماه های باقی مانده تا مسابقات ریو را با اردوهای آمادگی فشرده پشت سر بگذراند تا کارنامه موفقی در پارالمپیک رقم بزنند.
 
رضایی ادامه داد : خوشبختانه کلاسبندی های مورد نظر بازیکنان جدید در مسابقات محقق شد و از نظر انتخاب بازیکن برای پارالمپیک با کمبود مواجه نیستیم و دو طیف بازیکنان قدیمی و جدید را در اختیار داریم که این موضوع نشان از عملکرد قوی کادر فنی تیم ملی دارد.
 
وی در خصوص بازی با تیم برزیل گفت : باتوجه به اینکه در مسابقات لهستان از این تیم شکست خورده بودیم و دیدار در چین حکم بازی انتقامی را داشت و توانستیم برزیل را دوبار شکست بدهیم و عنوان قهرمانی را بدست آوریم و این موضوع باعث می شود در پارالمپیک ریو نیز بازی با این تیم حساسیت بیشتری داشته باشد.
 
رضایی عنوان داشت : اردوهای آمادگی ریو از دوم اردیبهشت ماه در محل کمپ فدراسیون با حضور 18 بازیکن آغاز می شود و افرادی وه شایستگی و آمادگی خود را در سطح مورد نظر حفظ کنند جزو 12 نفر نهایی خواهند بود که همراه تیم به ریو اعزام می شوند.
 
وی در خصوص بازی بانوان گفت : رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال از عملکرد بانوان تمجید کرد که این خود نشان از پیشرفته تیم ملی بانوان دارد و آنها توانستند رنکینگ شان را به 5 جهان ارتقا دهند و انتظارات کادر فنی و مردم را افزایش دهند و امیدوارم بانوان ملی پوش کشورمان از سکو داران ریو باشند.
 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت : باتوجه به اینکه در چین قهرمان شدیم سطح انتظارات افزایش یافته و در نتیجه نباید حریفان در ریو را دست کم بگیریم و برای تکرار قهرمانی در پارالمپیک تلاش کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار