والیبال نشسته مردان ایران میزبان ‍ژرمن ها

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران خرداد ماه میزبان تیم ملی ژرمن ها است.

والیبال نشسته مردان ایران میزبان ‍ژرمن هابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نشسته آلمان 22 خرداد ماه به ایران سفر می کند تا یک اردوی مشترک با تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان داشته باشد.طبق برنامه ریزی های انجام شده تیم آلمان دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی و چهار دیدار با تیم های باشگاهی ایران دارد.این در حالی است که کشور آلمان در تیر ماه میزبان یک تورنمنت بین تیم های دارای سهمیه ریو است که تعداد و اسامی تیم ها در پایان خرداد ماه اعلام می شود.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه تیم ایران قهرمان جهان است تیم آلمان که دارای سهمیه ریو است از 22 تا 30 خرداد ماه مهمان ایران است تا به مدت 6 روز تمرین مشترک و دو دیدار تدارکاتی برگزار کند. تا هر دو تیم قبل از شروع پارالمپیک شناختی از عملکرد یکدیگر داشته باشند. 

وی افزود: حضورآلمان با ترکیب اصلی خود فرصت مناسبی است تا ما بتوانیم آنالیز قوی از این تیم  و بازیکنانش پیدا کنیم.تیم های باشگاهی ایران نیز برای برگزاری دیدار تدارکاتی اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی ، چهار تیم برای بازی با تیم ملی آلمان مشخص می شوند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: مرحله سوم اردوهای آمادگی از 27 اردیبهشت ماه تا 8خرداد برگزار می شود که قبل از آغاز این مرحله دو ملی پوش با تصمیم کادر فنی از تیم ملی حذف می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار