رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در بخش اصناف سلماس به ۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۸۳۶ ریال رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جعفر مهدیزاده رئیس اداره صنعت معدن وتجارت سلماس، با اشاره به آمار و عملکرد سال گذشته بخش بازرسی اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سلماس اظهار داشت: سال 94 مجموع بازرسی‌های انجام شده از کلیه واحدهای صنفی و غیرصنفی سلماس هفت هزار و 440 واحد و تعداد پرونده‌های متشکله 542 فقره بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: علاوه بر آن، تعداد تخلفات کشف شده 542 مورد و ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در بخش اصناف سلماس به دو میلیارد و 404 میلیون و 666 هزار و 836 ریال رسید.

وی با اشاره به آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان بیان کرد: در این رابطه تعداد بازرسی‌های انجام شده دو هزار و واحد و تعداد پرونده‌های متشکله 229 فقره بوده است.

مهدیزاده گفت: علاوه بر آن ارزش ریالی پرونده‌های متشکله 263 میلیون و 134 هزار و 334 ریال بوده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته جلسات رفع موانع تولید در شهرستان سلماس تشکیل و پیگیری شد.

مهد یزاده افزود: افتتاح یک واحد خدماتی سردخانه به ظرفیت 200 تنی و یک واحد تولیدی درب‌های آپارتمانی به ظرفیت 550 عدد از سایر اقدامات سال گذشته این شهرستان بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت سلماس تصریح کرد: بازدید و بازرسی از سطح معادن فعال و کنترل میزان استخراج مواد معدنی و بارنامه‌های صادره از سوی معادن و از سوی دیگر کنترل و بازدید معادن در زمینه سوخت مصرفی ماشین‌آلات معادن از سایر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان بوده است.

برچسب ها: ریال ، پرونده ، سلماس ، اصناف ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.