یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان آذربایجان غربی در سالجاری با حضور کلیه اعضاء در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛جعفر صادق اسکندری در این جلسه با اشاره به تاثیر اصناف در حوزه های مختلف از جمله تولید، به عنوان بنگاه های اقتصادی و شبکه توزیع کالا اظهار داشت: اتحادیه ها ی صنفی باید چابک و فعال رسته های آن بصورت همگن مدیریت شود تا ارائه خدمات آن به اعضاء مطلوب باشد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت سیستماتیک اتاق اصناف گفت: می بایست شاخص های عملکرد اتحادیه ها در هر فصل مورد بررسی قرار گرفته تا نقاط ضعف و قوت آن در جهت بهینه سازی مشخص شود.

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کردبررسی و تصویب قیمت کالاوخدمات در فصل سال انجام گیرد تا حقوق اصناف و مصرف کنندگان مراعات گردد.

درادامه جلسه بودجه پیشنهادی سال 95 اتاق اصناف مرکز استان به تصویب اعضا رسید و مقرر شد اتاق اصناف مرکز استان به منظور بررسی کارشناسی سرفصل ها و محورهای بودجه پیشنهادی به تفکیک نسبت به تشکیل جلسات تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط اقدام نماید.

همچنین دراین جلسه برخی نرخ های پیشنهادی انواع شیرینی و خشکبار مورد بررسی وتصویب رسید.

انتهای پیام /ب

برچسب ها: اصناف ، نظارت ، معدن ، ارومیه ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.