واپسین روزهای سال گذشته با کمترین حاشیه ای پشت سر گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آخرین ماه از سال 94 با کمترین حاشیه ای پشت سر گذاشته شد در ادامه سر خط مهمترین اخبار تئاتر در واپسین روزهای سال گذشته را میخوانید.
 
قدمی در راه بیمه هنرمندان  
اداره کل هنرهای نمایشی در اطلاعیه‌ای از هنرمندان تئاتر دعوت کرده نسبت به ثبت نام برای بیمه اقدام کنند. هنرمندان تئاتر برای عضویت در صندوق اعتباری هنر و همچنین استفاده از بیمه تکمیلی تا هفته اول اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
واکنش رادیو نمایش به جشنواره تئاتر دانشگاهی 
اداره کل هنرهای نمایشی رادیو اعلام کرد که در پی انتشار مطلبی از سوی جشنواره تئاتر دانشگاهی مبنی بر امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (شبکه رادیویی نمایش) برای حمایت از نمایش های رادیویی، به اطلاع می رساند هیچگونه تفاهم نامه ای بین شبکه رادیویی نمایش و دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به امضا نرسیده است.
 
رایزنی فرهنگی با صربستان
رايزن فرهنگی ايران در صربستان با مدير تئاتر درام يوگسلاوی دیدار کرد که در این دیدار بر گسترش همكاری تئاتر ايران و صربستان تاکید شد.
 
داغدار شدن اهالی تئاتر
سیروس تقی پور پیشکسوت تئاتر و تلویزیون اسفند ماه به دیار باقی شتافت.
  
مشارکت با کانون تئاتر شورایی 
در راستای بهره‌گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران و ارتقای فعالیت‌های نمایشی کانون تئاتر شورایی، فرهنگسرای خاوران طرح آموزش تئاتر شورایی در مناطق ۲۲ گانه تهران را برگزار می‌کند. کانون تئاتر شورایی به دبیری آریان رضایی با انتشار فراخوان در ۲۲ منطقه تهران برای آغاز به فعالیت در اردیبهشت‌ماه ۹۵، اعلام آمادگی کرد.
 
برنامه ی تریلی نمایش  
سفرهای یک‌ساله تریلی نمایش سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرا در شهرستان‌های استان تهران به پایان می‌رسد. تریلی سیار کانون امسال برای نخستین بار، (ظرف یک سال) به تمامی استان‌های کشور سفر کرد و برنامه‌های آن برای سال ۱۳۹۵ نیز تدوین شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.