رئیس کمیته نظارت و کنترل بازار ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با اشاره به رضایتمندی حداکثری گردشگران نوروزی از خدمات تجاری اصناف و بازاریان این منطقه در ایام نوروزی گفت: تا زمان حاضرشکایتی از اصناف محدوده منطقه آزاد ارس نداشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس، عباسی افزود: تاکنون مشکلی در زمینه تخلف صنفی مانند گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و یا بی توجهی به ارائه خدمات مناسب و ارائه گارانتی کالاهای مختلف گزارش نشده است.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به همکاری شایسته اصناف و نظارت های دقیق و مستمر این کمیته افزود: گروه های نظارت بر بازار به صورت مرتب بازدید و کنترل میدانی دارند.

وی گفت: گردشگران نوروزی و ارسوندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و تضییع حقوق می توانند مراتب را در تماس با شماره تلفن 31352333 –041 و 31352323 – 041 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

عباسی ، نظارت بر چگونگی عرضه اقلام و کالاهای اساسی مانند نان و آب آشامیدنی را هم جزو وظایف کمیته نظارت و کنترل بازار خواند و افزود: تدابیر لازم برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مهمانان نوروزی در زمینه کالاهای اساسی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه اقلام اساسی، کالاهای جایگزین نیز پیش بینی شده است تا در صورت بروز مشکل احتمالی به سرعت وارد عمل شویم.

رئیس کمیته نظارت و کنترل بازار ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس گفت: در حوزه مواد غذایی نیز به قدری تنوع و تکثر در نوع و مراکز عرضه این مواد وجود دارد که فضای رقابت سالمی شکل گرفته و رضایتمندی گردشگران از این بابت هم حاصل شده است.

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با یک محدوده متصل در جلفا، یک محدوده منفصل در نوردوز/ مرز ارمنستان/ و دو محدوده منفصل در شهرستان خداآفرین پذیرای گردشگران نوروزی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.