معاون عمرانی استاندار و دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی آذربایجان شرقی در بازدید از پروژه احداث تونل های سه گانه محور جلفا – سیه رود نیز بر تسریع در تکمیل این تونل ها در آینده نزدیک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی در این بازدید با مسافران ورودی به کشورمان در مبادی جلفا و نوردوز به گفت و گو پرداخت و در جریان نحوه خدمات رسانی به اتباع ایرانی در آن سوی مرزقرار گرفت.

شرکت در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان جلفا و بررسی موانع و محدودیت ها و نحوه خدمات رسانی دستگاه های ذیربط به مسافران نوروزی از دیگر برنامه های معاون استاندار در سفر به جلفا بود.

وی همچنین از مرکز فرماندهی امداد و نجات منطقه آزاد ارس بازدید کرد و ضمن سرکشی به پروژه های در دست اجرای شهرداری جلفا و ارزیابی پیشرفت فیزیکی آنها، در نشستی با شهرداران هادی شهر و جلفا در جریان آخرین وضعیت و مسایل و مشکلات این شهرداری ها قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از پایانه مرزی نوردوز بازدید کرد و در نشست تخصصی با حضور مسئولان شهرستان، مسایل مرزی و نحوه ورود و خروج و کنترل کالا و مسافر در پایانه های مرزی شهرستان جلفا را مورد بررسی قرار داد.

بازدید از ایستگاه راه آهن جلفا و مراکز گردشگری منطقه آزاد ارس از دیگر برنامه های معاون استاندار در این سفر یک روزه بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.