۱۵ هزار مسافر نوروزی از فرودگاههای مازندران جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: پیش بینی می شود این میزان با توجه به پروازهای فوق العاده تا پایان تعطیلات نوروزی به 25 هزار گردشگر برسد.

با بیان اینکه فرودگاه های نوشهر و رامسر نیز نوروز امسال مسافر جابجا کردند افزود: ۵۰ پرواز داخلی از ۲۷اسفند تاکنون در فرودگاه رامسر انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال سه و نیم برابر شد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران ازبرقراری پروازهای مقاصد کیش و شیراز از فرودگاه رامسر تا ۳ماه آینده خبرداد و گفت: مشکل معارضین طرح توسعه باند فرودگاه رامسرکه در دو سال اخیرموانعی برای توسعه ایجاد کرده بود، حل شد.

مشاء زمینی افزود: طول باند جدید فرودگاه رامسر۲۷۰۰ متر،عرض ۶۰ متر و تنها فرودگاه کشوراست که داخل دریا شکل گرفته است و امکان نشست و برخاست هواپیماهای تا رده متوسط در آن وجود دارد.

وی گفت: طرح توسعه باند فرودگاه رامسر۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۳ درصد باقی مانده مربوط به شانه های باند است که با رفع معارضین بزودی اجرا می شود.

فرودگاه رامسر یکی از قدیمی ترین فرودگاههای شمال کشور است و اکنون در روزهای هفته پرواز رفت و برگشت به تهران و در روزهای دوشنبه و جمعه نیز پرواز به مقصد مشهد مقدس دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار