مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت:متین محمدی دانش آموز فوتسالیست سنندجی برای حضور در رقابت های جهانی کرواسی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،حامد جولایی در جمع ورزشکاران رشته های پایه استان درسنندج گفت: مرحله آخر اردوی آماده‌سازی فوتسال تیم دانش‌آموزی ایران از روز هفتم فروردین آغاز شده است و 12 بازیکن اعزامی به مسابقه‌های جهانی در این اردو حضور دارند.

وی افزود: بر اساس نظر حسین شمس سرمربی تیم ملی دانش آموزان ایران، متین محمدی از کردستان به همراه 11 بازیکن دیگر نفرات نهایی هستند که به کرواسی اعزام خواهند شد.

مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان جهان از 16 تا 20 فروردین در پورک کرواسی برگزار می شود و تیم ایران در گروه D با تیم های فرانسه، بلژیک فرانسوی نشین، کوزوو و قبرس هم گروه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: متین محمدی متولد سال 78 از شهرستان سنندج می باشد و مدت شش سال است به صورت تخصصی فوتسال را زیر نظر رضا رحمانی مربی توانمند کردستانی پیگیری می کند.

وی درپایان افزود: تیم ایران در مسابقات جهانی حسین شمس به عنوان سرمربی، یاشار مطلب‌زاده و پورحسین به عنوان مربی همراهی می‌کنند.
گفتنی است،تیم کشورمان سال 2012 در ترکیه قهرمان جهان شد و سال 2014 در ایتالیا به مقام نایب قهرمانی رسید و این سومین حضور تیم ایران در این رقابت ها است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.