استان یزد رتبه برتر برگزاری طرح نوروزی «آرامش بهاری» را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: بنا به اعلام ستاد مرکزی طرح نوروزی آرامش بهاری مستقر در  سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از برگزاری شایسته طرح آرامش بهاری در استان یزد تقدیر شد. 

میرجلیلی افزود: نظر به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازرسان نامحسوس ستاد مرکزی آرامش بهاری، استان یزد در پنجمین روز از ایام نوروز رتبه برتر را کسب و از تلاش‌های قابل توجه استان یزد در برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری تقدیر شد.

میرجلیلی گفت: این طرح همانند چند سال گذشته بصورت همزمان در سراسر کشور در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از 28 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین 95 ادامه دارد. 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در قالب طرح آرامش بهاری که با استقبال اقشار مختلف مردم و بخصوص نسل جوان مواجه شد برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برگزار شده است. 

میرجلیلی افزود: این طرح در تمامی مناطق استان و بخصوص در شهرستان یزد در آستان مبارک امامزاده جعفر(ع)، سیدجعفر محمد(ع)، مسجد جامع کبیر و امامزاده سیدنصرالله(ع)، امامزاده سید الصحرا در حال اجراست. 

وی گفت: این طرح در مسجد جامع کبیر یزد به صورت شاخص با حضور مبلّغان مسلط به زبان خارجی برگزارشد که مسافران و میهمانان بصورت خاص از آن‌ها استفاده کردند. 

میرجلیلی همچنین افزود: ارتقای دینی و فرهنگی و انجام مشاوره و همچنین پاسخ‌گویی به سوالات مردم و مسافران و همچنین، خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها از جمله اهداف اجرای طرح آرامش بهاری بوده است. 

انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزد ، طرح ، آرامش بهاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.