روزانه ۶۰ کاروان راهیان نور از یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازدیدمی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛همزمان با حضور کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس هشت‌ساله استان خوزستان روزانه بیش از 60 کاروان راهیان نور از یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازدید می‌کنند.

این کاروان‌ها با اتوبوس سفر معنوی خود را از شرق و شمال و غرب و مرکز کشور آغاز کرده‌اند و از فضای فرهنگی و معنوی این یادمان به‌نحوی مطلوب استفاده کرده‌اند.

روزانه بیش از 2 هزار نفر با حضور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک از این مقبره و یادمان دفاع مقدس بازدید می‌کنند و تاکنون نیز بیش از 11 هزار نفر در این مقبره حضور یافته‌اند.

این یادمان دفاع مقدس که در ابتدای اتوبان اندیمشک به اهواز واقع است و مرکز تردد زائرین سرزمین نور استان خوزستان بوده و زائرین پس از حضور در این یادمان به دیگر مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان اعزام و از نزدیک با فرهنگ ایثار و مقاومت آشنا می‌شوند.

تا کنون زائرین شازند اراک، مشهد مقدس، کوهدشت، مازندران، کاشان، تهران، ایلام و دیگر شهرها و استان‌های کشور با حضور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک با فرهنگ ایثار و مقاومت دفاع مقدس هشت‌ساله آشنا شدند.

دانشجویان و جمعی از طلاب و روحانیون شرق آسیا با حضور در این یادمان دفاع مقدس به دیگر مناطق عملیاتی دفاع مقدس هشت‌ساله اعزام شده‌اند.

نمایشگاه عکس شهدای ارتش و غرفه کودک و ایستگاه صلواتی و غرفه شهدای مدافع حرم و فروشگاه محصولات فرهنگی و کتاب از بخش‌های پیش‌بینی شده برای حضور کاروان‌های راهیان نور است.

با همکاری شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر اندیمشک، ایستگاه سلامت و غرفه سلامت و اتوبوس آمبولانسی در این یادمان برای تأمین نیاز مسافران نوروزی و زائرین سرزمین نور مستقر شده و به خدمت رسانی می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.