مطالبه استاندار خوزستان از دولت برای احیای رودخانه کارون یک اقدام ماندنی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سخنگوی دولت گفت: مطالبه استاندار خوزستان از جانب مردم برای احیای رودخانه کارون و توسعه خرمشهرو قرارگرفتن آن در ردیف بودجه قانون یک اقدام ماندنی بود.

محمد باقر نوبخت افزود: وجود طبیعت رودخانه کارون ایجاب می کند تا برای برخورداری از این فرصت مناسبی که در خوزستان برای مردم فراهم شده به نحو متناسب و شایسته استفاده شود.

وی گفت: پروژه گردشگری بهمنشیر شهرستان اهواز همانند سایر طرح های گردشگری در این استان پیام امید بخشی برای استفاده هرچه بهتر از رودخانه بزرگ کارون برای مردم و مسئولان این استان دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: آنچه که در برنامه ششم توسعه مورد نظر دولت بوده مبنتی بر این است که از طریق توسعه گردشگری بتواند فرصت های مناسبی برای ارایه امکانات فرهنگی و فرصت های شغلی ایجاد کند .

نوبخت گفت: بی تردید در طول سال و در ایام نوروز گردشگران زیادی برای بازدید از یادمان های شهدای دوران دفاع مقدس به خوزستان سفر می کنند .

وی در خصوص اختصاص بودجه جداگانه در برنامه ششم برای توسعه رودخانه کارون و بهسازی شهرستان خرمشهر افزود: سفر قبلی و بازدیدی که به همراه استاندار از مناطق مختلف استان داشتیم اثرات خوبی را برای این استان به همراه داشت .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.