مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: خط مسافری بندر تیاب میناب به جزیره هرمز راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمد محسنی با اشاره به استقبال چشمگیر مهمانان نوروزی برای بازدید از جزیره هرمز افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی هرمزگان روزانه 5 هزار نفر برای سفر به جزیره هرمز از طریق بندرگاه هرمز در کمتر از 40 دقیقه از این جزیره به قشم و بندرعباس جابجا و تعداد 700 نفر از کاروان های راهیان نور به بندر هرمز تردد می کنند.
وی با اشاره به رشد 70درصدی سفر های دریایی به این جزیره گفت: در این مدت حدود 45 هزار نفر مسافر دریایی از طریق بندرعباس و قشم به جزیره هرمز تردد کردند.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در زمینه ایجاد زیرساخت های بندری، دریایی ورفاهی در بندرگاه جزیره هرمز گفت: هم اکنون ظرفیت پهلوگیری همزمان شناور در این بندر به 4 فروند رسیده است.
محسنی گفت: استقرار شناور ناجی و همیار ناجی در مسیرهای دریایی منتهی به جزیره هرمز و حضور بیش از 20 نفر نیروی کنترل، گارد و ایمنی و بازرسی شناور در ایام نوروز برای خدمات دهی به مسافران دریایی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به آغاز تردد به جزیره هرمز از ساعت 6 صبح افزود: تا هر زمان مسافر در بندرگاه حضور داشته باشد، خدمات رسانی به میهمانان نوروزی صورت می گیرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.