نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس با اشاره به شعار امسال " اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل" گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باید به جای شعار دادن، عمل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،آیت الله نعیم آبادی افزود: با وجود تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری بر ترویج اقتصاد مقاومتی در کشور اما همچنان اقدام عملی صورت نگرفته است و این یک خلا جدی برای کشور محسوب می شود . 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برای اینکه پایه اقتصادی کشور محکم شود باید هم مجلس و هم دولت به موضوع اقتصاد مقاومتی ورود کنند و با بررسی های لازم و ارائه یک نظر واحد دراین زمینه تصمیم گیری کنند. 

 آیت الله نعیم آبادی اقتصاد بر پایه نفت را اقتصادی لرزان عنوان کرد و افزود: برای خود کفا بودن کشور و استقلال اقتصادی باید در زمینه های صنعتی ، کشاورزی ، گردشگری و دیگر قابلیت های کشوربرنامه ریزی اقتصادی صورت گیرد. 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین یک روز پر برکت برای مردم ایران است زیرا مردم با رای به جمهوری اسلامی پایبندی خود را به نظام و کشورشان نشان دادند. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)گفت: حضرت فاطمه (س) به واسطه عبادت و دین مداری و حجاب و عفاف چون نگینی میان بانوان بود و گفتمان فاطمی باید گفتمان رایج کشور باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.