بهترین اتفاق سال گذشته متاهل شدنم و شروع زندگی مشترکم بود.

عباس غزالی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سال 94 و نوروز گفت: بهترین اتفاق سال گذشته متاهل شدنم و شروع زندگی مشترکم بود خداروشکر اتفاق بدی نداشتم.

وی ادامه داد: از نظر کاری هم سال خوبی داشتم ومانند سال های گذشته پله ها ترقی را طی کردم و دو فیلم «دلبری» و «قیچی» را داشتم که امسال درجشنواره فیلم فجر حضور داشتند.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» در خصوص سال تحویل و عیدی گفت: امسال هشتمین سالی است که بنا به عهدی که با خودم داشتم زمان سال تحویل پابوس امام رضا رفتم.

وی ادامه داد: خیلی دوست دارم عیدی بگیرم اما چند سالی هست که دیگر عیدی نمیگیرم به هر حال همان اسکناس نو لای قرآن بهترین تبرک وعیدی می تواند باشد و امسال اولین عیدی را به همسرم خواهم داد.  
  
بازیگر اعترافات ذهن خطرناک من درباره تغیرات سال جدید عنوان کرد: هر آدمی دوست دارد تغییر مثبتی داشته باشد و با نگاه وسیع به کارنامه کاری گذشته، نتیجه خود را ببیند. اتفاقات منفی از جمله کینه ها قهرها را از خود کم کند و اگر اتفاق مثبتی داشته آنها را تقویت کند و از تجربه های سال گذشته کمک بگیرد.  

غزالی خاطر نشان کرد:  سال جدید را به همه تبریک عرض میکنم و امیدوارم سال خیلی خوب و پر برکتی برای همه ما باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار