غم پر کردن پیک نوروزی، روز سیزده بدر را برایم ترسناک‌ترین روز عید می‌کرد.

نعیمه نظام‌دوست، بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی و برنامه‌های کودک با فرا رسیدن نوروز 95 در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ارزیابی و تحلیل سینما و تلویزیون در سال 94 بیان کرد: سالی که گذشت به لحاظ تولید زمان کم کاری بود، خیلی از هنرمندان بیکار در خانه‌ها بودند. شاید برای من که پنجاه ماه سر پروژه «گل و بلبل» بودم اهمیتی نداشته باشد اما این بیکاری برای مابقی همکارانم لطمه بزرگی به بدنه حرفه سینما و تلویزیون می‌زند و این درصورتی است که ما هزاران بازیگر و کارگردان بیکار داریم و از سوی هیچ نهادی حمایت نمی‌شوند.

وی ادامه داد: اگر بخواهم به داشته‌های سال 94 نگاهی بیاندازم فقط می‌توان به تعداد محدودی اثر خوب در سینما و تلویزیون اشاره کنم، «رخ دیوانه» با بازی طناز طباطبایی و صابر ابر از جمله فیلم‌هایی بود که با انتخاب درست و بازی‌های صحیح به رفتارهای اجتماعی پرداخته شده بود و با ساختار مهیج و خوبی که داشت این فیلم را خیلی دوست داشتم و می‌پسندم.

نظام‌دوست با انتخاب رنگ زرد برای سال 95 در خصوص دلایل انتخاب خود اظهار داشت: اگر بخواهیم رنگی را بر دیواره سال 95 بزنم رنگ زرد است که به دلیل شادی، عشق و زیبایی که در درخشندگی خود دارد و به عقیده من بهترین انتخاب و دوست‌داشتنی‌تر است.

وی با ابراز امیدواری سالی خوب در روزهای 95 از پیش‌بینی خود برای آینده گفت: سال 94 که گذشت خاطرات تلخی را بر جا نگذاشت و عدد 5 برایم عددی مقدس و دوست‌داشتنی است و امیدوارم سالی که در پیش داریم سالی پر از خیر و برکت برای همه ملت ایران باشد.

نظام‌دوست «سکه» را بهترین سین زندگی معرفی کرد و گفت: سکه بنا به بُعد مادی که دارد بهترین سین و سبزه در جایگاه معنوی طبیعت و رشد سین معنوی سفره هفت سین است. از صمیم قلب آرزو می‌کنم که کار و زندگی همه سکه و پربرکت و روزی باشد در وهله اول سلامتی و بعد برکت سر هر سفره برایم بسیار با اهمیت است و امیدوارم هیچ سرپرستی خانواده‌ای شرمنده نشود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» از خاطرات دوران کودکی خود در ایام نوروز گفت: تمام عشق ما این بود که با پدر و مادرم بریم رشت و از بقیه فامیل و پدربزرگ، مادربزرگ عیدی بگیریم، از روزهای تعطیلی تا غم پر کردن پیک نوروزی همه واژه‌ها و روزهاش برام به یادماندنی است.

نظام‌دوست افزود: من تمام 13 روز تعطیلی عید را بازی می‌کردم و به گشت و گذار می‌رفتم و بعد غروب سیزده بدر با هزار بدبختی و گریه تکالیف عید را می‌نوشتم اما در کل آن سالها حس و حال خوبی داشت.

وی به احساسات خود در لحظه تحویل سال نو اشاره کرد: از اینکه حس می‌کنم دوباره متولد می‌شویم گریه‌ام می‌گیرد، احساس می‌کنم تمام جهان دگرگون شده و از خدا می‌خواهم که همه سلامت همه اعضای خانواده دوره سفره هفت سین جمع باشند.

نظام‌دوست از عیدی دادن و عیدی گرفتن روزهای نوروز گفت: همیشه با حس مادرانه که به تمام اعضای خانواده‌ام دارم به همه عیدی می‌دهم، من همه را دوست دارم به خصوص بچه‌های خواهرم. عیدی گرفتن و عیدی دادن برای همه لذت‌بخش است مخصوصا اگر پول هم باشد(با خنده).

بازیگر مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» در پایان با آرزویی سالی خوب برای همه مردم ایران گفت: برای همه صلح جهانی و آرامش و امنیت را از خدا می‌خواهم و دعا می‌کنم جیب‌ها پر پول باشد و سفره‌ها در سال 95 رونق پیدا کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.