بازیگر سریال تولدی دیگر گفت: چهارشنبه سوری به مراتب برایم جذاب‌تر از روز عید و سال تحویل بود و برای آن لحظه‌شماری می‌کردم.

مهران ضیغمی، بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان سال 94 را اینگونه توصیف کرد: برای من امسال از هر لحاظی رضایت‌بخش و سرشار از آرامش بود و به طور کلی معتقدم زندگی خوب هست و ما باید بدی‌ها را فراموش کنیم و خوبی‌ها را به یاد بسپاریم.

ضیغمی در رابطه با خاطره‌انگیزترین عید دوران کودکی‌اش گفت: عید سال 78 سر فیلمبرداری سریال تولدی دیگر بودیم و اینکه به شدت دوران خوبی بود که شاید اون عید زندگی شخصی و کاری‌ام را تحت‌الشعاع قرار داد، هنوز هم هر سال نزدیک عید با یک فلاش‌بک زدن به آن زمان لبخند روی لبانم می‌نشیند.

این بازیگر با اشاره به علاقه‌ی خود نسبت به عید بیان کرد: من در بچگی پسر شیطونی بودم و بیشتر از انتظار کشیدن برای عید و عیدی گرفتن، برای چهارشنبه سوری لحظه‌شماری می‌کردم حتی می‌توانم بگم چهارشنبه سوری به مراتب برایم جذاب‌تر از روز عید و سال تحویل بود.

وی از سین مورد علاقه‌اش بدین گونه یاد کرد: اگر بگویم سکه را دوست ندارم، دروغ گفته ام اما بعد از اون سیر را دوست دارم چون ما گیلکی‌ها رابطه‌ی عمیقی با سیر داریم (می‌خندد).

بازیگر سریال تولدی دیگر در پاسخ به این سؤال که هر سال لحظه سال تحویل را کجا هستید، گفت: ما اصالتاً امامزاده هاشمی هستیم و به رسم عادت دیرین هر سال عید را آنجا در خانه مادربزرگم جمع می‌شویم که البته به جا آوردن این رسم بعد از فوت مادربزرگم کمی سخت شده اما خب باز هم سعی کردیم که خلف وعده نکنیم.

ضیغمی در پایان از آرزویش در سال جدید گفت: امسال آرزوهایم کمی متفاوت است، اینکه مردم ایران شادی‌شان همیشگی و پا برجا باشد و دوم اینکه سال پررونق اقتصادی را برای همه‌ی اقشار جامعه آرزومندم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار