مهدی افشار:

رفع مشکل تحریم‌ها بهترین اتفاق سال 94 بود

مهدی افشار، مترجم بهترین اتفاق سال 94 را حل مشکل تحریم‌ها و رفع آن می‌داند.

رفع مشکل تحریم‌ها بهترین اتفاق سال 94 بودمهدی افشار، مترجم در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بهترین اتفاق سال 94 گفت: واقعیت این است که نمی‌توانم درباره بهترین اتفاق سال 94 شخصی فکر کنم و درباره مسائل پیرامونی مربوط به خودم به طور شخصی بیندیشم، برخی مسائل چون نوه دار شدن به عنوان بهترین اتفاق سال 94 برای همه می‌افتد.

وی افزود: به عقیده من زیباترین حادثه سال 94 حل مشکل تحریم‌ها و رفع آن بود، اکنون جامعه ایرانی به جامعه جهانی پیوسته است در صورتی که همین شیوه اعتدال را در پیش بگیریم، اتفاقات خوبی برای ایران خواهد افتاد.

این مترجم با اشاره به توضیحات بیشتری در خصوص بهترین اتفاق سال 94 بیان کرد: اگر کسی خلاف این مسئله را بگوید که اعتدال اتفاقات خوبی برای ایران رقم می‌زند و به دنبال جنگ باشد، از خردمندی به دور خواهد بود.

افشار خاطرنشان کرد: هم اکنون جامعه جهانی دست خود را به سوی ایران دراز کرده، اگر چه باید با این مسئله به طور آگاهانه برخورد کرد، اما آنها می‌خواهند راه دوستی با ایران را در پیش بگیرند، حل مشکل تحریم‌ها زیباترین اتفاقی بود که در سال 94 رخ داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار